Ungdomsrådet

Ungdomsrådet representerer dei unge i Bjørgvin bispedøme. Årleg vert det arrangert eit ungdomsting i Bjørgvin som del av ungdomsfestivalen Vegkryss. Neste vegkryss er 19. - 21. august 2022.

Ungdomsrådet (frå venstre):Jannike, Synne, Malin, Alma Leah, Isak, Elise, Oda, Athene. Foto: Anine Vieth Mildestvedt.

Følgjande seks personar er valde inn i ungdomsrådet 2021/22.

Dei er valde for eitt år.

1. Elise Skjærven Aas (Bergen domkirke)
  2. Isak Emil Våge(Foldnes)
  3. Malin Schrøder(Ytrebygda)
  4. Jannike Buschmann Johannessen(Ytrebygda)