Meningen med mig - support gruppe er i gang

Support gruppe for alle dere som ønsker å starte eller å lære mer om samtaleverktøyet Meningen med mig er i gang.

Meningen med mig - support gruppe er i gang

Første samling ble gjennomført 11. juni og fra høsten av vil vi ha samlinger hver siste torsdag i måneden. Samlingene foregår på teams og er i tiden fra kl. 0900-0945.

MMM-supporten skal være til inspirasjon og nytte for dere som ønsker starte, eller har startet samtalegrupper. Her deler vi erfaringer og kommer med gode råd, tips og ideer. Det er ingenting i veien for å logge seg på selv om du ikke fikk med deg første samling.

Datoene for høsten blir som følger: 29. august, 26. september, 31. oktober og 28. november.

Du finner lenke til samlingene i kalenderen på Borg bispedømme sine nettsider Kalender - Borg Biskop og Bispedømmeråd (kirken.no)

Vil du lese mer om MMM: Ungdomsdiakoni - Borg Biskop og Bispedømmeråd (kirken.no)

Kirkerådet jobber i disse dager med en oversettelse av samtaleopplegget til norsk, og den norske versjonen vil bli lansert på veilederkurs til høsten, nærmere bestemt 17.-18. oktober i Oslo.