Morgenprat med Kirkens Nødhjelp

Kirkens Nødhjelp tilbyr digitale samlinger/morgenprater utover høsten. I løpet av tre halvtimes samlinger får man møte erfarne ansatte som står "midt i det" når katastrofen rammer. Vi får høre fra Palestina, Ukraina og fra katastrofeteamet ved Oslo-kontoret.

Morgenprat med Kirkens Nødhjelp

Utover høsten vil Kirkens Nødhjelp tilby digitale samlinger der meget erfarne ansatte i organisasjonen forteller fra sitt arbeid. Fokus for samlingene er KATASTROFENE.

Hva gjør Kirkens Nødhjelp i krisene? - Er det håp i ruinene i Gaza og Ukrarina? -Hvem samarbeider Kirkens Nødhjelp med? -  Hva skjer når alarmen går?

Spørsmålene er mange og gjennom tre samlinger i høst får du møte tre av de som står "midt i det" når katastrofen rammer. Vi skal høre fra Palestina, fra katastrofe-teamet ved Oslo-kontoret og fra Ukraina.

Samlingene varer fra 09.00 til 09.30. Du kan logge deg inn i samlingene fra 08.50.

Etter samlingen (09.3009.45), vil ansatte i Kirkens Nødhjelp henge igjen litt i møterommet for å svare på eventuelle spørsmål. Håper du vil være med!

Datoer og tema for høsten 2024

2. oktober: «Palestina  er det håp i ruinene?»
Lenke til møterommet:
Bli med på møte her
(Får du opp spørsmål om ID og passord til møte kan du bruke denne informasjonen: Meeting ID: 373 160 067 887 Passcode: YUNRqK)

6. november: Hva skjer i Kirkens Nødhjelp når alarmen går?
Lenke til møterommet: Bli med på møte her

(Får du opp spørsmål om ID og passord til møte kan du bruke denne informasjonen: Meeting ID: 320 468 829 436
 Passcode: MEvfEp)

4. desember: «Arbeidet i Ukraina  nå!»
Lenke til møterommet:
 Bli med på møte her
(Får du opp spørsmål om ID og passord til møte kan du bruke denne informasjonen: Meeting ID: 320 563 316 953 Passcode: 5T4RHn)