Sjømannskirke på camping til Piteå!

For første gang drar Sjømannskirken på camping i Sverige! Ja, i sommer skal Sjømannskirken være til stede i Havsbadskyrkan i Pite Havsbad. Fra 22. juni til 17. juli skal det være "pop-up" Sjømannskirkedrift i Havsbadkyrkan. Der skal Sjømannkirken være tilstede med trygge voksne som lager et godt sosialt miljø.

Teamleder i Sjømannskirkens norgesarbeid, Vigdis Alte, Anette Jernelöf, hovedansvarlig i Piteå forsamling, og Frode Wigum, regionrådsleder og initiativtaker. Foto: Sjømannskirken.
Pop-up Sjømannskirken i Pite Havsbad er et lav terskel tilbud for alle aldersgrupper, men med ekstra fokus på barn og unge. Prosjektet er et svensk-norsk samarbeid, initiert av frivillige i Nord-Norge. Harsbadkyrkan er åpen for alle som er på campingferie, bemannet med ansatte og frivillige fra Piteå forsamling og Sjømannskirkens medarbeidere.

-Alle er hjertelig velkomne - sier Teamleder i Norgesarbeidet, Vigdis Atle. -Vi håper mange vil komme innom oss i sommer, for å spise vafler, bli med på quizkveld i norsk regi, bli med på gudstjenester, eller for stillhet.

Du finner hele programmet og mer informasjon om Sjømannskirken i Piteå Havsbad her