Smågruppe Bønes

For deg som ønsker å bli bedre kjent med andre konfirmanter, kirken og deg selv i trygge omgivelser.

Smågruppe Bønes

Hva er en smågruppe?

Smågruppene består av ca 10 konfirmanter per gruppe som møtes jevnlig gjennom konfirmantåret. Siden gruppene ikke er så store vil du her få muligheten til å bli godt kjent med de andre konfirmantene som er i din gruppe. Vi skal ha undervisning, samtaler, dra innom Hangout, dra på bo-hjemme leir, og delta i årests veldedige prosjekt.

Smågruppene kommer stort sett til å møtes på Bønes, men man er velkommen til å være med enten man skal konfirmere seg i Bønes eller Storetveit kirke.

Når møtes smågruppene på høstsemesteret?

OBS: Det kan skje endring i disse planene når vi får vite hvor mange konfirmanter som er påmeldt.

Vi ser for oss å ha fastmøtedag for smågrupper, en gruppe på tirsdager, en på onsdager. I tillegg skal hver smågruppe noen ganger dra på Hangout sammen.

Altså:

• smågruppe-samling annenhver uke
  • 2 ganger på Hangout før jul

Hangout skjer på onsdager i partallsuker kl:16. De ulike gruppene får beskjed om hvilke 2 datoer de skal vere med på Hangout. Utenom disse 2 datoene som er obligatorisk velger konfirmanter selv om de ønsker å være med på Hangout-samlingene. Lenke til info-side om Hangout finner du lengre nede under "lenker".

Hjelp fra foresatte

Foresatte kan i løpet av konfirmantåret bli spurt om å hjelpe til. Dette kan foreksempel gjelde kjøkkenhjelp, ryddehjelp, brannvakt, eller andre lignende oppgaver.

Pris:

• Konfirmantavgift på 1 500 kr
  • Eventuelle ekstrakostnader kan forekomme, men vil ikkje overskride 200 kr per semester.