SøndagkveldpåLandås er tilbake!

Vi gleder oss til å ønske Kirkens SOS og Karl Dag Bærug velkommen søndag 24.oktober klokken 20.00-21.30 i Landås kirke. I lys av Verdensdagen for psykisk helse vil han snakke om hvordan vi kan møte våre medmennesker når livet er tungt å bære. Er det tabu å fortelle andre om angst og depresjon? Hvordan møter du en person som er deprimert? Hva er greit spørre om? Og er det noe vi ikke skal si?

SøndagkveldpåLandås er tilbake!
Hver eneste dag har Kirkens SOS kontakt med rundt 500 personer via telefon, chat eller melding på nettet. Dette gjør dem til Norges største døgnåpne krisetjeneste. Med trygghet spør Kirkens SOS innringere de vanskelige spørsmålene. De har alltid tid til å lytte og tåler å høre.
Som vanlig blir det Kristuskrans, bønnevandring og kveldsmat - i tillegg til kveldens gjest.
Arrangementet er i menighetssalen.
Vi sitter rundt småbord og det hele vi vare ca 1 time + kveldsmat etterpå.
Velkommen til en spennende og hyggelig kveld!
---
Karl Dag Bærug har i snart 25 år vært med i Kirkens SOS som frivillig medarbeider og som ansatt (nestleder). Han synes at det å snakke med mennesker er noe av det mest spennende og meningsfulle han bruker tid på. Han er siviløkonom med pedagogikk og veiledning, var i 15 år regionsjef i Konkurransetilsynet. Gift, to voksne barn. Glad i mennesker, fjelltur og padling, bøker, musikk, film, Kirkens SOS og aktiv i Birkeland menighet