Leie av lokaler i Sædalen kirke

I november 2024 er kirken i Sædalen innflyttingsklar. Det vil bli mulighet til å leie lokaler her. Vi leier ut etter førstemann- til - mølla prinsipp med unntak av menighetens egne konfirmasjonsdager. Her blir det loddtrekning på grunn av stor etterspørsel.

Leie av lokaler i Sædalen kirke

Sædalen kirke rommer lokaler som kan leies når det ikke er fast arbeid eller gudstjenester. Det er aktivitetsrom i kjelleren, kirketorg og to store rom i andre etasje som er velegnet til arrangementer og fester. Utleie skjer etter førstemann-til-mølla prinsipp og man kan sende en henvendelse med forespørsel om leie på epost.

Hvem kan leie kirken og til hvilke arrangementer:
● Konfirmasjon
● Barnedåp
● Minnesamvær
● Bursdagsfeiring av runde dager (50, 60, 70 osv.)
● Bryllup
● Velforeningsmøter
● Konserter og andre kulturarrangementer
● Barnebursdag

Alle arrangementer i kirken skal være alkoholfrie.

Det jobbes med priser og rutiner for utleie. Dette vil legges ut på nett når alt er klart.
I første omgang legger vi ut en beskrivelse av rom som er aktuelle for utleie.
Når kirken er helt ferdig vil vi kunne gi en mer presis beskrivelse av hvor mange det er plass til i de ulike rommene og legge ut bilder av de ulike rommene.
Send gjerne en e-post dersom du ønsker å leie lokaler eller lurer på noe angående utleie.

Oversikt over rom:

Hvis rommet er ledig kvelden i forkant kan det være mulig å dekke dagen
før mot et tillegg på 500 kroner.