Gudstjeneste og søndagsskole høsten 2024

Annenhver søndag er det gudstjenester i Sædalen menighet. Vi møtes på Sædalen skole  ut oktober, og fra november møtes vi i Sædalen kirke!  Det er søndagsskole i 3-4 grupper hver gang. Etter gudstjenesten er det alltid kirkekaffe og tid til prat og lek. Her finner du oversikten over datoene. Hjertelig velkommen!

Gudstjeneste og søndagsskole høsten 2024

Søndag 25. august klokken 11: Gudstjeneste og søndagsskole
Søndag 1. september klokken 11: Skolestartsgudstjeneste (familiegudstjeneste).
Utdeling av Bibel til 1. klassinger.
Søndag 15. september klokken 11:Gudstjeneste og søndagsskole
Søndag 29. september klokken 11: Gudstjeneste og søndagsskole
Søndag 20. oktober klokken 11: Gudstjeneste og søndagsskole
Søndag 3. november klokken 11: Gudstjeneste og søndagsskole. Innvielse av den nye kirken i Sædalen! Biskop Ragnhild Jepsen med flere deltar.
Søndag 17. november klokken 11: Familiegudstjeneste. Utdeling av 4-årsbok.
Søndag 17. november klokken 18: Ungdomsgudstjeneste. Presentasjon av årets konfirmanter.
Søndag 1. desember: Gudstjeneste og søndagsskole
Søndag 15. desember: Gudstjeneste og søndagsskole