Påmelding til LysVåken i Skatval kirke

Hei til deg som går i 6. trinn.

Påmelding til LysVåken i Skatval kirke

Påmelding HER til LysVåken i Skatval kirke 19 - 20. oktober  2024.

Helga 19 – 20. oktober 2024 ønsker vi alle i 6. trinn i Skatval menighet velkommen til en spennende opplevelse i Skatval kirke.

Vi inviterer da til «LysVåken», et arrangement som foregår i hele Norge og er en del av trosopplæringen i Den norske kirke.

Vi samles lørdag 19. oktober kl. 19:00 i Skatval kirke. Der vil vi ha et variert program med  aktiviteter inne, forberedelse av gudstjeneste, måltider og sosialt samvær. Når kvelden kommer sover vi over i kirken. Søndag spiser vi frokost sammen, før vi gjør de siste forberedelsene til gudstjenesten kl. 11.00. Her håper vi så mange som mulig av familie og venner har lyst til å komme og delta! Etter gudstjenesten blir det kirkekaffe.

Hvis deres barn har behov for oppfølging eller tilrettelegging ber vi deg ta kontakt med oss. Dette kan du enten gjøre ved å skrive en beskjed i kommentarfeltet nederst i påmeldingen, eller ved å kontakte oss direkte på telefon 74 83 42 20 (kirkekontoret). På LysVåken er alle velkomne og vi vil legge til rette for at alle skal ha en flott opplevelse!

Spørsmål kan også sendes til: inputstjordal@gmail.com

PAKKELISTE: Sovepose, liggeunderlag/luftmadrass, pysj, nødvendige toalettsaker, varme og behagelige klær (gjerne klær som de ikke er redde for). Ta også med sko for å bruke inne (kan være gulvkaldt).
Ikke ta med mat og godteri, det får de i kirka. Ta med uteklær etter været, for vi skal ut en tur på kvelden.

Mobil legges igjen hjemme :) Vi tar med en jobbtelefon som barna kan låne for å ringe hjem ved behov og dere kan nå oss under tiltaket.

Påmeldingsfrist til LysVåken er ut tirsdag 15. oktober.

Hjertelig velkommen!

Hilsen oss i INPUT (som er kirkens barne- og ungdomsarbeid i Stjørdal) og Skatval kirke.

(Dette brevet sendes ut til alle født i 2013 som bor i Skatval sokn. Dersom dere kjenner noen i 6.trinn i Skatval som ikke har fått invitasjon, eller som ikke er medlem i Den Norske kirke, så inviter dem gjerne med! Gi dem gjerne linken til påmeldingen. De som skal være med melde seg på. Alle er hjertelig velkommen!)

Kontaktinformasjon for Input - hele livet

Trosopplæring i Stjørdal og Meråker fellesråd.

INPUT

Postadresse: