Krøllegudsteneste i Stranda kyrkje

Søndag 15.nov er 2-åringar med familie spesielt invitert til Krøllegudsteneste med utdeling av 2-årsboka i Stranda kyrkje kl.11.00.

Krølle og sauene.

Kva er krøllegudsteneste?

Krøllegudstenesta er ei gudsteneste som er lagt til rette for 2-åringane. Her møter barna salmer og song som passer for alderen, og fortellinga om sauen krølle som vart funnen att.

Påmelding

Pga. dei nye retningslinjene for smittevern kan vi berre være 50 personar på gudstenestene framover.

Difor oppfordrar vi alle som har tenkt seg på gudstenesta på søndag om å melde seg på på førehand. Meld på deg og dine ved å klikke på «påmelding til krøllegudsteneste» under:

PÅMELDING TIL KRØLLEGUDSTENESTE

Viss du heller ønskjer å melde deg på gudstenesta via telefon kan du ringe kyrkjekontoret på 40441522.

Påmelding til alle gudstenester i Stranda kyrkje i tida fremover.

Vi kjem til å ha påmelding til alle gudstenester i Stranda kyrkje så lenge vi kun kan ha 50 gudstenestedeltakarar i kyrkja.

Av myndigheitene er vi pålagt å føre liste over gudstenestedeltakarar. Ved påmelding vert namn, epost og tlf nr registertert. Informasjonen vert automatisk sletta etter 14 dager.

Minner om generelt smittevern

• Hald minst ein meters avstand til andre
  • Sprit henda når du kjem til kyrkja
  • Hald deg heime viss du føler deg sjuk.

Velkomen til gudsteneste i Stranda kyrkje i ei spesiell tid.

Kontaktinformasjon for Storfjorden kyrkjelege fellesråd

Ødegårdsvegen 3, 6200 Stranda