Dåpsdatoar vinter og vår 2024

Dåp er ein viktig del av gudstenestelivet og det er tilbod om dåp på mange gudstenester.

Dersom mange ønskjer å døype same dag, kan det vere aktuelt å arrangere ekstra dåpsgudsteneste på eit anna klokkeslett same dagen. Dåpssøndagar vert følgjande:

• 18. februar
  • 25. februar
  • 10. mars
  • 17. mars
  • 24. mars (palmesøndag)
  • 31. mars (påskedag)
  • 7. april
  • 5. mai
  • 12. mai
  • 26. mai
  • 9. juni
  • 16. juni
  • 23. juni
  • 30. juni

Det vert gjennomført felles dåpssamtaler ein gong i månaden på onsdagar kl. 18:00 i Ulstein kyrkje med alle dåpsfamilier som skal døype barnet sitt. Dåpssamtalen skal vere minst ein månad før du skal døype.

• 17. januar
  • 7. februar
  • 6. mars
  • 10. april
  • 15. mai
  • 19. juni

De kan velje dåpsdag og dag for dåpssamtale ved påmeldinga. Bruk skjemaet under. Ved spørsmål ta kontakt med kyrkjekontoret

Telefonlinja til Ulstein kyrkjekontoret er open tysdag - fredag kl. 10:00 - 14:00.
Telefonnummer: 70017680
Epost: post.ulstein@kyrkja.no