Konsert med Team  Skjærgårds 19. januar 2018

Finn frem kalenderen, og notèr ned fredag 19.januar kl.20:00!Da er det nemlig duket for konsert med Team Skjærgårds på Fredheim. Konserten er GRATIS, og er primært rettet mot ungdommer.

Konsert med Team  Skjærgårds 19. januar 2018

Team Skjærgårds består av 5 dyktige musikere som går på Viken Folkehøgskole, og de reiser nå ut på turnè rundt om i Norges land. Og den 19.januar kommer de hit til oss! Konserten består av en variasjon av sanger og sjangere, så her er det noe for en hver smak.
I etterkant av konserten blir det FredagFredag med kafè og sosialt.

Sjekk ut denne promo-filmen til teamet: https://www.youtube.com/watch?v=8NrZXx6fri4

Dette blir en bra kveld med god musikk, god stemning og sosialt fellesskap. Vi håper du og dine venner vil bli med, for dette blir en fest!