Morgonmesse oskeonsdag

På oskeonsdagen, 14. februar kl. 08:30 inviterer vi til morgonmesse med alment skriftemål og nattverd

Morgonmesse oskeonsdag

Askeonsdag er starten for den kristne fastetida. Vi samlast til morgonmesse for alment skriftemål og nattverd. Vi får askekross i panna med orda «Memento mori». Tidligare var det mange regler og påbod om korleis ein skulle faste, og i mange kyrkjesamfunn er det enda ein praksis for å avstå frå visse matsortar eller liknande i faste. Fasta er først og fremst ei tid for å velje bort noko for å sløke noko anna. Nokon avstår frå sosiale media og rettar fokus mot fellesskap, stille, meditasjon og bøn. Faste er førebuingstida til påske og vi følger Jesus på denne vegen der han også vert freista og utfordra, men vel å svare med kjærleik og rettferd. Fasta har eit sjølvranskande perspektivet som gjer at vi kan sjå inn i oss sjølve, og ut til våre relasjonar og den verda vi lever i.  Vi utfordrast på konkret handling til kjærleik, forsoning og kamp for rettferd.