Sommarfest med gudsteneste på Kjeldsund

Vi treng ikkje køyre langt for å kome til den vakraste «Sørlandsidyll», nemleg Kjeldsund leirstad. I mange år har vi reist dit for å ha ein dag saman og søndagsskulen har og si sommaravslutning då. Nytt av året er at vi og legg Gudstenesta dit. Den startar kl. 11:30

Sommarfest med gudsteneste på Kjeldsund

Etterpå er det sal av lapskaus, pølser, is og brus. Heile området kan vi bruke; og padling, hoppeslott, stylter, svampekast, ansiktsmaling og mykje meir kan vi vi kose oss med. Den som vil kan sitte i sola(?) med ein kaffikopp. Dei som gjerne vil ha ein strekk på ryggen etter middag kan ta med eit laken, for senger er det nok av. Klokka 15.30 er det ei fellessamling med litt underhaldning. Då er det fint om folk tek med litt kjeks, kaker etc til eit felles kakebord. Dei som kan tilby plass i bilane og dei som treng skyss kan møte ved kyrkja klokka 11:00. Dersom nokon treng å hentast heime, ring Diakonen på nr 90936841.