Omvendt Pilegrimsferd i Kroer 26. mai

Pilegrimsferder ender vanligvis opp i en katedral. Søndag 26. mai arrangerer vi omvendt pilegrimsferd fra Kroer kirke til Trampen speiderhytte.

Foto: Bonsak Hammeraas

Vi starter fra kirken kl. 11:00 og regner med å bruke en drøy halvtime over til Trampen (ca. 2 km) på gangvei gjennom vakre og vårfriske omgivelser.

Der blir det tilgang på nybakte sveler (eller vafler) og kaffe og brus.

Kl. 12 blir det en enkel, feltmessig andakt med kapellan Ingrid Ulvestad Øygard.  Musikken besørges av kantor Jostein Grolid på piano med Geir Tutturen på bass.  Sangen besørger vi selv.  Værmeldingen er lovende.

Velkommen!