Ta deg tid til Ignatiansk retreat i sommer 28. juni - 7. juli 2021

Velkommen til 8 dager med retreat på Sandom Retreatsenter 28. juni - 7. juli. Her får du mulighet til dager med ro — borte fra hverdagens krav og mediestrøm. I fokus står det unike forholdet hver av oss har med Gud. Når vi oppsøker stillhet, vandring i naturen, bønn og ettertanke, kan Gud åpne dører— innover til seg og dører innover i våre egne liv.

Ta deg tid til Ignatiansk retreat i sommer 28. juni - 7. juli 2021

Deltakerne tilbringer det meste av dagene i taushet. Det er lagt opp til en daglig samtale som bygger på ignatiansk veiledningstradisjon. Selv om man er stille, blir man er del av et fellesskap med andre deltakere og husfolket gjennom måltider, daglig gudstjeneste og stille nærvær. Dags- programmet danner en enkel ramme som byr på stor grad av frihet der det er tatt høyde for at ulike mennesker har ulike behov og ber på ulike vis.

Ledere og veiledere er Sigurd Bakke (spesialprest i Ås Fellesrådsdistrikt) og ansatte ved Sandom. Alle har utdanning og lang erfaring med ignatiansk/åndelig veiledning.

Sandom ligger i Lom i Gudbrandsdalen, omgitt av vakker natur og med gode turmuligheter.

Lurer du på om dette er noe for deg? Ønsker du mer informasjon om retreatens innhold? Ta en uforpliktende kontakt med spesialprest Sigurd Bakke på tlf. 99015790 eller e-post SB668@kirken.no

Pris: 9 netter (kost og losji): Studenter: minimum kr. 4000. Andre: kr. 5000— 8400. Vi har vi et fleksibelt prissystem for at deltakere med begrensede betalingsmuligheter ikke skal forhindres i å komme.

Adkomst: Sandom Retreatsenter ligger i Lom kommune. Man kan kjøre bil helt fram, eller ta tog til Otta og buss derfra eller buss hele veien.

Adresse: Kollavegen 334, 2685 Garmo. Ønsker man å gå turer på fjellet, anbefales det å komme med egen bil.

Informasjon om programmet finnes i brosjyren under dokumenter nederst på siden.

For påmelding og praktiske opplysninger om stedet, m.m. se www.sandom.no eller ta kontakt på tlf. 61 21 27 45 retreat@sandom.no.

Sandom har tiltak for smittevern og avstand. Det betyr noen færre plasser enn normalt og
at retreater kan bli fortere fulltegnet. Vi forutsetter at de som melder seg på, er friske og uten koronarelaterte symptomer ved avreise til Sandom.

Du får detaljert reise– og annen informasjon i et velkomstbrev etter påmelding.

VELKOMMEN!