Fulltallig stab med Marianne og Ida

Vi ser frem til at vi fra midten av september igjen får en fulltallig stab i Asker menighet.

Fulltallig stab med Marianne og Ida

Marianne Solheim kommer til oss som kateket i fast stilling. Og Ida Buen Hanevold kommer inn som vikar for sokneprest Karoline Astrup, som skal ha permisjon ett år, frem til juni 2025 (se tidligere nyhetssak).

Marianne er vel kjent for menigheten, sist fra perioden som vikar for kateket høsten 2022/våren 2023. Hun hadde sin oppvekst i Asker menighet, og bor i Heggedal. Marianne har mange års erfaring derfra som  lærer og senere menighetspedagog og kateket i Heggedal menighet.

Ida har også vært innom staben her, som vikar for kateket våren 2018. Hun har siden det vært kapellan i Holmen. Ida bor i Asker menighet og har hatt sin oppvekst her.

Ida har sin første gudstjeneste i Asker kirke 29. september kl. 11.00, og det planlegges for innsettelse av henne da, sammen med kateket Marianne. Følg med i kalenderen for mer informasjon når det nærmer seg.

Kontaktinformasjon for Asker menighet

Asker menighet

Kirkelia 3

1384 Asker