Trykk her for utskriftsvennlig versjon av leievilkårene
Leietaker bes senest to uker før leien kontakte daglig leder, for å avtale visning av lokalene, gjennomgang av brannforskrifter, ordensregler, og nøkkelkode.
- Renhold er inkludert i leieprisen. Leietaker er forpliktet til å rydde ordentlig etter arrangementet (utstyr skal ryddes på plass, søppel skal tømmes) Rydding må skje umiddelbart etter arrangementet og lokalene skal være tilsvarende ryddet som det var ved overtagelsen. Det gjelder rom, wc’er, garderober og inngangsparti. Alt søppel bringes til henvist container. Hvis ansatte i menigheten må bruke ekstra tid på å rydde blir leietaker fakturert for tidsbruken i ettertid.
- Leietaker er forpliktet til å behandle utstyr med forsiktighet
- Leietaker stiller egnet personell til rydding/rengjøring og evt. matlaging.
- Røyking er ikke tillatt i lokalene.
- Alkoholservering er tillatt, men det anmodes til moderat servering.
- Avlysning/oppsigelse etter kontraktsinngåelse aksepteres utelukkende hvis ekstraordinære hindringer oppstår, som ligger utenfor leietakers kontroll og som leietaker med rimelig sikkerhet ikke kunne forutse på forhånd.
- Reservasjon av lokalene er mulig i maks. 14 dager. Etter den tid slettes reservasjonen automatisk hvis ingen leiekontrakt er inngått. Gi beskjed til utleier hvis det kun ønskes en reservasjon i første omgang.
- Leietaker er forpliktet til å sette seg inn i gjeldende regler og instrukser (for eksempel vedr. brannsikkerhet)
- Leietaker er erstatningsansvarlig for eventuelle ødeleggelser eller unormal slitasje på utstyr.
- Ansvarlig leietaker må være 21 år.
Nøkkel og kontrakt
- Ligger i en nøkkelboks som henger på boden ved søppelbøttene. Koden gis av utleier under gjennomgangen av lokalene (se øverst).
- Nøkkelen skal ikke tas med hjem, men til enhver tid ligge i boksen hvis den ikke er i bruk. Etter arrangementet legges sjekklisten i postkassen til Heggedal menighet eller fylles ut i permen som står på kjøkkenbenken ved mikrobølgeovnen.
- Personopplysninger blir samlet inn med formål om å saksbehandle den enkelte utleiesaken og utarbeide leiekontrakt, ved Asker Kirkelige Fellesråd. Disse behandles, bevares, og kasseres iht. gjeldende lovverk om personopplysninger, og anvendes ikke til andre formål.
Hvis dere ønsker å lese gjennom kontrakten før dere søker, se lenken nedenfor. En tilpasset versjon av kontrakten blir tilsendt dere etter at vi har bekreftet detaljene fra søknadsskjemaet med kontaktpersonen deres og daglig leder i menigheten.
For mer info Kontakt oss på telefon 66 75 40 90 eller e-post: heggedal.menighet.asker@kirken.no