Julen i Vardåsen kirke

Med de forutsetninger som gis ut fra gjeldende smittevernforskrifter blir det åpne gudstjenester med påmelding denne jula også. 5 gudstjenester julaften og èn gudstjeneste 1. juledag. Klikk deg inn på den gudstjenesten du vil delta på og meld deg/dere på. Det åpnes for påmelding fra fredag morgen 17/12 kl. 0900.

Julen i Vardåsen kirke

Det blir maks 50 deltakere på gudstjenester og alle arrangement i kirken til og med midt i januar. Gudstjenestene 4. søndag i advent, nyttårsdag og 2. søndag i åpenbaringstiden (9/1) har ingen påmelding, og den som vil delta registreres ved inngangen og tilvises plass.

Julaftengudstjenestene krever påmelding. Klikk deg inn på den gudstjenesten du vil delta på og meld deg på via lenken som er knyttet til hver gudstjeneste. Du kan også ringe til 66754090 og be om hjelp til påmelding. Det er mulig å melde seg på fra fredag 17. des. kl. 0900 og helt fram til gudstjenesten begynner.

Når det gjelder høytidsgudstjenesten juledag kan du også melde deg på på samme måte som nevnt ovenfor. Denne dagen kan du også registreres ved inngangen hvis du ikke har fått meldt deg på og det fremdeles er ledig plass.

Gudstjenestene med påmelding gir også rom for sen påmelding og registrering ved ankomst.

I år får vi dessverre ikke til å lage til et utendørs opplegg slik som i fjor, pga stillaset rundt kirken som ikke blir ferdig demontert før i januar.