Rugsund sokn

Til Rugsund sokn høyrer Rugsund kyrkje.

Rugsund sokn

Kontaktperson Rugsund sokneråd:

Audhild Storøy

Leiar

97519454

audhist@online.no

I Rugsund har det vore kyrkje sidan 1300-talet. Kyrkja stod på Rugsundøy til 1834, då den brann ned. Noverande kyrkje vart reist i 1837 på fastlandet. I 1911 vart ho restaurert og vigsla på nytt 6. aug. 1912. Kunstnaren Kinsarvik stod for dette arbeidet. Rosemåling og utskjeringar er utført av han. Det er sagt at interiøret er det vakraste i Nordfjord. Kyrkja har 28 glasmåleri, alle gåver frå kyrkjelyden.

Kyrkja er delvis tilrettelagt for personar med nedsett funksjonsevne. Det er montert teleslynge i kyrkjerommet. Utanfor er det skilta parkeringsplass for rørslehemma. Det er handikaptoalett i bårehuset.

Kyrkja blir vanlegvis nytta til kyrkjelege handlingar og nokre trusopplæringsktivitetar.