Kyrkjelydspedagog 100% stilling. Det er høve til å søkje på deler av stillinga

Til stillinga som kyrkjelydspedagog ligg der forskjellige ansvarsområde og arbeidsoppgåver. Innhaldet i stillinga vil bli tilpassa kunnskap og kvalifikasjonar til den som blir tilsett. Stillinga er knytt til alle dei tre kyrkjene/sokna i Herøy.

Arbeidsoppgåver:
Planlegge og gjennomføre tiltak i trusopplæring for barn og unge, 0-18 år.
Til stillinga ligg arbeid med våre konfirmantar, jule- og påskevandringar, Lys vaken og Tårnagent, babysong, kontakt med og opplegg i barnehagar og skular.
Rekruttere og følgje opp frivillige medarbeidarar.

Kvalifikasjonar:
3-årig høgskuleutdanning innanfor faga kristendom, pedagogikk, trus- og livssynskunnskap
Andre med anna relevant utdanning/bakgrunn er velkome som søkjarar

Eigenskapar:

Gode kommunikasjons- og formidlingsevner i møte med barn og unge.

Evne til å engasjere og koordinere frivillige medarbeidarar.

Evne til å behalde roa i stressa situasjonar.
Evne til å koordinere ulike oppgåver på same tid.

Vi legg stor vekt på gode samarbeidsevner og fleksibilitet.

Anna:
Til stillinga ligg arbeid på kveld og i helg.
Du må ha førarkort klasse B og disponere eigen bil.
Den som får tilbod om stillinga, kan bli kravd for barneomsorgsattest (politiattest), jfr. Trussamfunnslova §20.

Vi tilbyr:
Fleksibel arbeidstid innanfor ramma av arbeidsplanen med arbeid på kveld og helg.
Ein triveleg arbeidsplass i kontorfellesskap og med støttande kollegaer.
Utfordrande og meiningsfylte oppgåver.
Løn etter avtale og medlemskap i KLP.

Prestane har det faglege ansvaret for trusopplæring og undervising og vil ha den faglege leiinga for dette arbeidsområdet, inntil vi har utdanna kateket på plass igjen.

Mogelege kombinertstillingar – kyrkjetenar/vaktmeister/arbeid med barn og unge/organist inntil 100%

Dersom du er allsidig og ønskjer å kombinere nokon av stillingane som er lyst ut er vi open for det. Ta kontakt med kyrkjeverje Birgitte Sævik Pedersen, tlf. 418 60 781, eller på e-post: birgitte.saevik.pedersen@heroy-kyrkje.no eller stikk innom kontoret dersom du er i nærleiken for ein prat.

Søknader med CV skal sendast til kyrkjeverja@heroy-kyrkje.no eller til

Herøy kyrkjelege fellesråd
Lisjebøvegen 1