Kyrkjetenar/vaktmeister 60%

Kyrkjetenaren har ansvar for praktisk tilrettelegging i kyrkja i samband med gudsteneste, vigslar, gravferder og andre arrangement. Til stillinga ligg tilsyn med og rydding/reinhald av kyrkja, inventar og ustyr, påfyll av forbruksmateriell og alminneleg vedlikehald i og rundt kyrkja. Det kan leggast brannansvar og internkontroll til stillinga. Stillinga er knytt til alle dei tre kyrkjene/sokna i Herøy.

Kvalifikasjonar:
Utdanning som til dømes fagarbeidar innan praktiske fag, reinhald, hotell, kyrkje er ein fordel, men ingen føresetnad.
God kompetanse innan IT.
God orden er ein føresetnad.
Du må like å samarbeide med andre, både stab og frivillige.

Vi tilbyr:
Fleksibel arbeidstid innanfor ramma av arbeidsplanen med arbeid på kveld og helg.
Ein triveleg arbeidsplass med støttande kollegaer.
Varierande og meiningsfylte oppgåver.
Løn etter avtale og medlemskap i KLP.

Anna:
Du må ha førarkort klasse B og disponere eigen bil.
Den som får tilbod om stillinga, kan bli kravd for barneomsorgsattest (politiattest), jfr. Trussamfunnslova §20.
Opplæring vil bli gitt og den som vert tilsett, vil få tilbod om «Kyrkjetenarskulen» som sjølvstudium. Denne gjev kompetanse som fagarbeidar.

Informasjon om kyrkjetenarskulen

Mogelege kombinertstillingar – kyrkjetenar/vaktmeister/arbeid med barn og unge/organist inntil 100%

Dersom du er allsidig og ønskjer å kombinere nokon av stillingane som er lyst ut er vi open for det. Ta kontakt med kyrkjeverje Birgitte Sævik Pedersen, tlf. 418 60 781, eller på e-post: birgitte.saevik.pedersen@heroy-kyrkje.no eller stikk innom kontoret dersom du er i nærleiken for ein prat.

Søknader med CV skal sendast til kyrkjeverja@heroy-kyrkje.no eller til

Herøy kyrkjelege fellesråd
Lisjebøvegen 1