Konfirmant 2024

Her finner du oppdatert, praktisk informasjon om konfirmantåret 2024 i Ullern menighet.

Konfirmant 2024

Konfirmasjonstiden består av undervisning, ulike sosiale aktiviteter, fasteaksjon, gudstjenester og leir. Vi satser på minner for livet!

Gjennom konfirmasjonstiden er mye av fokuset rettet mot undervisning. Vi ønsker å gjøre dette mest mulig aktuelt og interessant for konfirmantene. Vi har derfor et semester med variert undervisning. Vi har helgesamlinger, gruppesamlinger, gudstjenester og leir. Vi ønsker også å se hver enkelt og bli kjent med dem. Konfirmantene blir derfor delt inn i fire grupper som møtes tre torsdager til undervisning. Og alle fordeles på tre leirer. Vi ønsker også å samle alle konfirmantene samtidig og har derfor lagt opp to helgesamlinger, kveldsgudstjeneste 2. påskedag og gudstjeneste med dåp av konfirmanter.

Alt er obligatorisk. Vi ønsker at dere prioriterer konfirmantsamlingene! Gi beskjed om deres konfirmant ikke kan komme.

Program for konfirmantåret 2024

Konfirmantleir

Deltakelse på gudstjenester

Gruppeundervisning

Hva skjer hvis jeg ikke er døpt?

Økonomi

Kommunikasjonskanaler