Velkommen som konfirmant i Frogner og Bygdøy 2025

Konfirmasjonsdagen er en flott fest som bare er din. Denne dagen blir du bekreftet for den du er – det er en helt spesiell dag for deg som blir konfirmert, for alle som er glad i deg og for kirken. I gamle dager markerte denne dagen overgangen fra barn til voksen, men det er ikke helt slik lenger. I månedene før konfirmasjonen får du oppleve mye nytt og spennende sammen med andre konfirmanter, lære mer hva kristen tro er og utforske viktige spørsmål i fellesskap.

Velkommen som konfirmant i Frogner og Bygdøy menighet i 2025.

• Hva er konfirmasjon?
  • Hva kan jeg glede meg til?
  • Hvordan ser opplegget ut?
  • Hva skjer på leir?
  • Hvem kan bli konfirmert?
  • Hvordan melder jeg meg på?
  • Jeg lurer på noe, hvem kan jeg spørre?

Alt dette får du svar på i vår konfirmantbrosjyre for Frogner og Bygdøy 2025.
Les brosjyren her: Konfirmantbrosjyre for Frogner og Bygdøy 2025