Vi kan tilby flere lokaler;
Storsalen (på bildet over) er en festsal med plass til opp til 100 personer til bords. Et stort og praktisk kjøkken tilhører. Lokalet har god tilgang for rullestolbrukere. Leietager er selv ansvarlig for opprydding og noe rengjøring etter leie. For mer informasjon, se regler for rydding og rengjøring etter leie.
Lillesalen er i underetasjen på Menighetssenteret. Kun tilgang via trapp. Ved leie av lillesal er det ikke adgang til kjøkkenet.
Flere bilder av lokalene fins nederst på siden.
Ønsker du å leie ett av våre lokaler? Ta gjerne kontakt med oss;
- På mail; post.grefsen.oslo@kirken.no Skriv fullt navn, adresse, telefonnummer, hvilket lokale du ønsker å leie og ønsket dato for leie.
- Ring kirkekontoret på telefon 23 62 93 10, fortrinnsvis på onsdager 10-14. Da er utleieansvarlig Ingrid Hernes til stede, men det er også mulig å ringe andre hverdager 10-14.
Utleiepriser for storsalen: (gjelder fra 1.jan 2024)
Minnesamvær og andre arrangement på dagtid på hverdager: |
Kr. 5 700 |
Kveldsarrangement fra 18.00(man-fre.): |
Kr. 4 700 |
Hele dager (man.- fre.) og alle arrangement lørdag eller søndag: |
Kr. 6 800 |
Dåpsselskap etter dåp i Grefsen kirke: |
Kr. 5 200 |
Reservering kvelden før (fra 18.00) for pynting eller 1/2 dag etter for opprydding: |
Kr. 2 100 |
Reservering hele dagen før for pynting eller hele dag etter for opprydding: | Kr. 3 100 |
Utleiepriser Lillesal:
Pr. time mandag - fredag | kr. 300,- |
Pr. time lørdag - søndag | kr. 400,- |