Hva skjer i Holmlia kirke denne uken?

Hver torsdag kommer det her oppdatering av alle aktiviteter og arrangementer i regi av Holmlia kirke. Du kan også abonnere på dette nyhetsbrevet ved å sende en e-post til post.holmlia.oslo@kirken.no. Klikk på bildet for å se alt som skjer i tiden fremover.

Hva skjer i Holmlia kirke denne uken?

SØNDAG 16.JUNI KL. 11 -AVSKJEDSGUDSTJENESTE OG SOMMERFEST PÅ SKAPERVERKETS DAG OBS! TA MED TIL FELLES LUNSJ

Søndag 16. juni skal vi ta avskjed med daglig leder Gyro Sølvsberg, sokneprest Silje Kivle Andreassen og organist Hans Olav Baden.

Velkommen til en innholdsrik gudstjeneste, hvor vi bla. bruker Holmliamessen som liturgisk musikk. Etter gudstjenesten feirer vi menighetens sommerfest, og alle kan ta med en enkel matrett til felles matbord. Retten bør kunne spises med gaffel fra en tallerken og må ikke være lunsj det kan også være melon eller kake.

Deltagere: Staben i Holmlia menighet, HoBaKLUZZ, Holmlia Tween Sing Holmlia kammerkor, Holmlia prosjektkor, musikere, gudstjenestegruppa Canaan m.fl

TORSDAG 13.JUNI kl. 18.30 – NMS MISJONSFORENING MØTES I KIRKESTUEN.

Åpent møte kl. 18.30 for samtale og informasjon. Enkel servering.

ONSDAG 19.JUNI SOMMER PÅ ÅPENT HUS kl. 11.30

Sommerkaffe med sveler og jordbær kl 11.30 den 19, juni. Sommerkonsert med Olle Holmgren i kirkerommet kl. 12.30.

søndag 23 juni kl 11 sommergudstjeneste

Søndag 23. juni er det felles sommergudstjeneste for Holmlia og Hauketo-Prinsdal menigheter i Holmlia kirke kl 11. Prest Johne Stødle og organist Birgitte Bjørnstad.

KIRKESKYSS

Enkelte i vår menighet er avhengig av skyss for å komme til kirken. Vi vil gjerne ha kontakt med deg som:

-       Kan tilby skyss

-       Som trenger skyss

-       Du som kan tenke deg å koordinere denne tjenesten

Send e-post til: post.holmlia.oslo@kirken.no

Som koordinator ser vi for oss en person som kan kontaktes pr tlf/SMS for skyssbehov, og som da fordeler oppdraget til en av dere som har sagt seg villig til å kjøre.

ÅPENT HUS ONSDAGER – KL.11.30-13

For deg som er hjemme på dagtid. Servering av vafler og kaffe i kirkestuen. Andakt i kirkerommet kl. 13.

BARN OG UNGE

·         Kulturskolen har undervisning mandag-onsdag hver uke. Fortsatt noen ledige plasser.
Se www.kulturforalle.no

·         HoBaKLUZZ for 0-10 åringer på tirsdager kl. 16.45 med Familiemiddag og samling 17.30-18.30. Se www.hobakluzz.no. SOMMERFERIE

·         Holmlia Tween Sing fr 5-8.klassinger tirsdager kl. 18.45-20. Se www.holmliatweensing.no. SOMMERFERIE

·         Sjibbolet – ungdomsarbeidet vårt er på torsdager kl. 18 i Hauketo-Prinsdal kirke

·         FredagsPOWER, Tweens-klubb, har samlinger ca. annenhver fredag kl. 18.30-20.30. Neste 24.mai

UKEN I HOLMLIA KIRKE

Søndag Gudstjeneste

Tirsdag HoBaKLUZZ kl. 17.30 Middag fra kl.16.45. SOMMERFERIE

Tirsdag Tween Sing kl. 18.45- 20 SOMMERFERIE

Onsdag Åpent hus kl. 11.30-13 - hver onsdag

Onsdag Seniordans kl. 10.30-12.15 SOMMERFERIE

Onsdag Stille kveldsmesse kl. 9-19.50 – 3.jan, 7.feb, 13.mar, 10.apr, 8.mai, 5.jun

Torsdag Babysang kl. 11:30 SOMMERFERIE

Torsdag Dugnad 8.feb, 7.mar og 11.apr

Torsdagskveld for voksne.

1ste torsdag i måneden - TEMAKVELD kl. 19 -1.feb, 21.mar, 4.apr, 2.mai, 6.jun

2dre torsdag i måneden - NMS misjonsforening kl. 18.30 -11.jan, 8.feb, 14.mar, 11.apr, 13.jun

3dje torsdag i måneden- ÅPEN BIBELGRUPPE kl. 19 –15.feb, 7.mar, og 18.apr

4de torsdag i måneden - TROSOPPLÆRING FOR VOKSNE kl. 19 – 25.jan, 29.feb, 25.apr.

Torsdag HåPe Sjibbolet ungdomsarbeid i Hauketo-Prinsdal kirke kl. 18

Fredag fredagsPOWER kl. 18.30-20.30 - 19.jan, 2.og 16.feb, 1.og 15.mar (avlyst), 5.og19.apr, 3.og24.mai, 7.jun.

Følg Holmlia kirke på www.holmliakirke.no og på Facebook

TIPS OG AVMELDING

Gi oss et tips på post.holmlia.oslo@kirken.no hvis du ikke ønsker å motta UKENYTT. Har du noe du vil ha inn i UKENYTT, bruk den samme adressen. Fristen er onsdag kl. 12.

ÅPNINGSTIDER

Kontoret i kirken er betjent de fleste hverdager mellom 10 og 14. Avtal gjerne på forhånd.
Du kan nå oss på telefon 23 62 98 30.

Avtale om dåp, vielse og bisettelse gjøres til Kirketorget på telefon 23 62 90 09.