Prosjekt JULEKOR - ny sesong!

Fjorårets prosjektkor til jul ble svært hyggelig og vellykket! Vi gjør det derfor igjen! Meld deg på!

Prosjekt JULEKOR - ny sesong!

Høsten 2023 inviterte vi til et prosjektkor. Det er ikke noe fast voksenkor i Lambertseter kirke, og det ville vi gjøre noe med. Vi hadde lyst til å samle folk til å synge julen inn, lære fine julesanger og bli kjent med andre folk i området. Det ble en veldig hyggelig opplevelse! Vi var ca 25 stykker som møttes 4 torsdager før vi opptrådte på "Lysmesse" en søndag i advent. Kirken var nesten full og stor stemning!

Vi vil gjenta suksessen i år og håper mange har lyst til å være med!

Øvelsene i år bli torsdag kl. 19-21

21.okt

7.nov

21.nov

28.nov

5.des

Ta kontakt om du lurer på noe!

Og meld deg på til dirigenten Tone: th897@kirken.no