Ny klubb for 4-6 åringer!

Til høsten starter vi opp en ny klubb for 4-6 åringer. Velkommen til Superklubben!

Ny klubb for 4-6 åringer!

Det er stas å se at familiearbeidet i Manglerud kirke vokser! Stadig flere finner veien inn i fellesskapet i Supertirsdag, på Supersøndager og i barnekirka. På Supertirsdag har vi gått fra å være rundt 30-35 på middagen til å på det meste være over 70 mennesker samlet til middag, fellesskap og to ulike aktivitetstilbud for barn etter middagen.

Derfor skal vi til høsten starte opp en ny klubb for 4-6 åringer, sånn at de barna som begynner å bli litt store for Familiesang kan få være med på en aktivitet tilpasset deres alder, mens mindre eller større søsken kan få være med i Familiesang eller Triangelklubben.

Superklubben vil ledes av en dyktig jente som heter Jenny. Hun er utdannet musikklærer og har erfaring med barn både fra barnehage og fra å ha ledet barnekor fra 1-7 år.

På klubben kommer vi til å leke, gjøre hobbyaktiviteter og synge og bevege oss, og vi tilpasser opplegget etterhvert utifra barna som kommer og hva de er interessert i.

Les mer om Superklubben her og hvordan du melder ditt barn på her:

Kontaktinformasjon for Manglerud menighet

Kontoradresse: