Vi inviterer 5 og 6 åringer til Pinse samling tirsdag 21. mai!

kjære deg som blir 5 eller 6 år i år! Vi i kirken vil gjerne invitere deg på pinse samling! Vi skal høre fortelling, leke leker og lete etter noe som er usynlig. Ta gjerne med søsken eller venner! Det er aktiviteter for yngre og eldre barn samtidig.

Vi inviterer 5 og 6 åringer til Pinse samling tirsdag 21. mai!

pinsesamlingen er en del av “sammen”, et fast tilbud i haugerud kirke annenhver tirsdag.

Når: Tirsdag 21. mai.

Middag serveres kl. 16:45-17:15.

Samlingen er ca. 17:15 - 18:00

Hvor: Haugerud kirke

pris: gratis

For påmelding send​ e-post til Sara: ​sm729@kirken.no.

Husk å si i fra hvis barnet har spesielle behov som vi bør ta hensyn til. Alle har rett på opplæring og opplevelser i kirka!

Håper vi sees!

Hilsen Prest Sara og trosopplærer Cathrine