Kunstutstilling og orgelkonserter i oktober

Kunstmaler Marianne Sandstrø og kantor Stein Skøyeneie setter bilder og toner sammen med utstilling i Sagene kirke til orgelkonsertene i Sagene kirke. Tre tirsdager i oktober kl. 13. 10/10 - 17/10 - 24/10.

Kunstutstilling og orgelkonserter i oktober

Marianne Sandstø er født i Bergen i 1955. Hun har utdanning fra Kunstakademiet og Tegne- og maleklubben i Oslo. Hun har studert på University of Madison, USA og Brüssel. Hun har hatt flere utstillinger i Østlandsområdet, lokalt på Galleri Hønslouisa og Galleri Nobel.

Ved hver av de tre konsertene spiller Stein Skøyeneie musikk av to komponister og Marianne Sandstø viser to arbeider. Det er monumentale malerier hvor farger og symbolikk veves til en kompleks helhet.