Jubileumsgudstjeneste for Sagenehjemmet 50 år. Sagene kirke 3. september kl. 11.00. Festkirkekaffe på Sagenehjemmet etter messen.

Et innholdsrikt jubileumsprogram med mange kulturinnslag for Sagenehjemmet fra 28. august og 2. september avsluttes med jubileumsgudstjeneste i Sagene kirke søndag 3. september kl. 11.00 . Se lenken under for hele ukesprogrammet. I 1967 ÅPNET DØRENE til Sagenehjemmet i Maridalsveien 177c. Nå feirer vi femti år med eldreomsorg og samfunnsengasjement i nærmiljøet. Senk skuldrene. Lytt til musikken. Syng med den stemmen du har. Hvil i ord som er blitt sagt gjennom århundrer, og hør fortellingen om en nyskrevet salme fra Sagenehjemmet. FESTKIRKEKAFFE på Sagenehjemmet etter gudstjenesten.

Gudstjeneste med nattverd, korsang og jubileumsmarkering.

Medvirkende: Prest Sindre Skeie og diakon Dag Terje Finnbakk, Diakonhjemmet

Sokneprest Knut Rygh og kantor Stein Skøyeneie,