Byttemarked i Ila kirke på lørdag 20. okt kl. 12-16. Innlevering Fredag 16 -18. Overskuddet til TV-aksjonen for Kirkens bymisjon.

En kjempe mulighet til å være miljøvennlig! Tøm skap og ta med deg det du ikke lenger bruker av klær, leker og bøker. Ta med deg inntil 7 klesplagg, leker og/eller bøker - alt må være rent og komplett.Ved innlevering får du samme antall merker, som du så bytter inn i ting du vil ha.*Innlevering skjer fredag 16 - 18 eller lørdag ved ankomst.

En kjempe mulighet til å være miljøvennlig! Lørdag 20.okotober fra kl.1200-1600 arrangerer vi byttedag i Ila kirke. Tøm skap og ta med deg det du ikke lenger bruker av klær, leker og bøker og lever det i Ila kirke fredag 19. oktober mellom kl.1500-1830. Det er også mulig å ta med seg noe på lørdag hvis det ikke passer å kommer fredag, eller ta kontakt med diakon Anne Marie Sverdrup eller prest Toril Bull-Njaa Larsen

* Ta med deg inntil 7 klesplagg, leker og/eller bøker - alt må være rent og komplett.

* Ved innlevering får du samme antall merker, som du så bytter inn i ting du vil ha.

* Innlevering skjer fredag 16 - 18 eller lørdag ved ankomst.

* Overskudd fra kaféen går til TV-aksjonen.

* Ting som blir til overs, gis bort.

🌸Noen som kan tenke seg å bake eller hjelpe til med rigging? Send oss en melding 🌸