Be for Sagene!

Siden år 2001 har Bønn for Oslo har vært en årlig begivenhet og samler en bredde av kristne menigheter i Oslo. Tusenvis av mennesker med et hjerte for Oslo deltar på ulike arrangementer i løpet av dagene som BfO pågår, og arrangementet avsluttes med gudstjeneste i Oslo Domkirke. Bønn for Sagene starter i Sagene kirke kl. 12:00 på lørdag!

Be for Sagene!

- Vi starter kl 12.00 inne i Sagene kirke med felles bønn, informasjon og mulighet til å hilse på hverandre.

- Vi har lagt opp to mulige ruter, slik at vi kan dele oss hvis vi blir mange. Den ene går nordover, den andre går mot sørøst, og begge ender opp på Sagene Frivilligsentral på Sandaker ca kl 13.15

- Der runder vi av med en felles liturgisk bønn.

- For de som vil be, men ikke har mulighet til å vandre, er det mulig å være på Sagene Frivilligsentral under hele opplegget.

Det finnes et eget Facebook-arrangement som du kan invitere dine til:

Vi ser fram til en fin tid i felles bønn til Gud for bydelen vår!