Digital lørdagskatedral: Direktesendte fortellinger om jul og advent fra Sagene kirke

Du kan nå se lørdagens fortellerstunder i opptak hvis du gikk glipp av direktesendingen! Bli med og opplev historier om det aller første juletreet, den beste julegaven Jesus-barnet kunne fått, den fattige skomakeren og noen magiske advents-overraskelser. Vi sender live-streamet fortellerstund for store og små fra Sagene kirke lørdag 28. november kl. 12.

Velkommen til live-streamet fortellerstund for små og store!

For å se Lørdagskatedralen i opptak: Klikk på "Se nå" (eller "Watch now") nedenfor.

Til lørdagskatedralen den første helgen i advent vil Sagene kirke komme hjem til deg. Menighetspedagog og forteller Alf Martin Lie inviterer til barnekapellet i Sagene kirke gjennom skjermen. Lag litt deilig varm kakao og benk dere foran skjermen, så deler opplevelsen av vakre og viktige (og morsomme!) fortellinger i sanntid.

Live-sending kl 12:00 lørdag 28. november. Du kan følge strømmen nedenfor eller på vår facebook-side.
(Sendingen skal fungere fra kl 11:50, så har du litt tid til å sjekke at teknikken fungerer. Så begynner fortellerstunden kl 12:00. Prøv å klikke "reload" eller "last siden på nyt" i nettleseren din hvis det ikke fungerer).

Velkommen til Barnas Lørdagskatedral digital adventspesial!