Bli med som bøssebærer for fasteaksjonen tirsdag 4. april kl. 17 - 19 i Sagene kirke og gå i ditt nabolag!

Fellesaksjonen i Sagene bydel går fra Lilleborg kirke, men vi ønsker oss ti voksne som vil kombinere en hyggelig kveldstur med bøsse og rodekart i eget nabolag. Du får hilst på naboen og begge for hjulper mennesker i Nød! Rent vann redder liv. Dette er en årlig dør-til-dør-aksjon hvor menigheter i hele Norge tar i et krafttak for å støtte Kirkens Nødhjelps arbeid. Se oversikten over hvor du kan gå.

Vi trenger bøssebærere her på Østkanten. Vil du være med?

Vil du sette av et par timer ettermiddagen tirsdag 4. april eller onsdag 5. april og ringe på dørene i ditt lokalmiljø? Kun 200 kroner skal til for at én person får varig tilgang til rent vann. Noen timer på tur kan altså utgjøre en stor forskjell!

Fasteaksjonen på Østkanten

Sofienberg & Paulus, Torshov & Lilleborg menighet:
Tirsdag 4. april: Møt opp i Lilleborg kirke fra kl. 16.30 for utdeling av bøsser og rodekart. Det serveres enkel middag før man går ut. Etterpå blir det blir boller og kake.

Sagene & Iladalen:
Tirsdag 4. april: Møt opp i Sagene kirke kl. 17.00–19.00 for utdeling av bøsser og rodekart. Det er utvalgt egne roder for områder i Sagene og Iladalen. Direkte oppmøte, eller meld deg på med SMS til 47258828.

Sinsen & Hasle:
Onsdag 5. april: Møt opp kl. 16.30 i Sinsen kirke til pølsefest, og dør-til-dør-aksjon fra kl. 17.00–19.30. I denne perioden prøver vi å få besøkt flest mulig hus og leiligheter i områdene Frydenberg, Hasle, Keyserløkka, Lille Tøyen, Løren, Refstad, Sinsen og Sinsen hageby. Ha pengene klare!!

Slik kan du støtte Fasteaksjonen:

Bli med som bøssebærer eller gi til dem som ringer på.

Gi på VIPPS eller MobilePay til 2426
Send GAVE på SMS til 2426