Juleaften og julens gudstjenester

Julaftens gudstjenester i Sagene kirke kl. 15.00 og kl. 16.15. Julaften for de minste i Ila kirke kl. 13.30 med samling rundt julekrybben og besøk av engelen Gabriel. Første juledag i Sagene kirke kl. 11.00. Vi ønsker alle en velsignet jul!

Juleaften og julens gudstjenester

Sagene kirke feirer 125 år på lillejulaften kl. 13.00. Kirken holdes åpen hver dag i juleuken 19 - 23 desember med historiske foredrag og musikk hver dag kl. 13.00.

Julaften gudstjenesten i Sagene kirke kl. 15.00 og kl. 16.15 ved sokneprest Knut Rygh og kantor Stein Skøyeneie. Kor, fløyte og solister. Offeret tas opp til Kirkens Nødhjelp.

Julaften i Ila kirke kl. 13.30 for de minste med besøk til julekrybben og fortellingen om engelen Gabriel med vikar kapellan Toril Bull-Njaa Larsen og kantor Per Karang.

Første juledag i Sagene kirke kl. 11.00 ved prest Sturla Stålset og kantor Stein Skøyeneie. Sagene Vocalis. Dåp og nattverd.

Andre juledag gudstjeneste på Sagenehjemmet kl. 11.30 ved sokneprest Knut Rygh og Kantor Stein Skøyeneie.

Første nyttårsdag prostigudstjeneste i Sagene kirke kl. 11.30. Dåp og nattverd. Kapellan Ole Andreas Holen og kantor Espen Takle.

Søndag 8. januar kl. 17.30 i Ila kirke er det helligetrekongersfest og juletrefest for alle.