Elva under elva

Onsdag 29. november, kl. 12:00-14:00 arrangeres det et felles Hyggetreff for hele Nordre Aker prosti . Vi møtes i Lilleborg kirke (Oskar Bråtens gate 35) til forestillingen "Elva under Elva", en musikalsk fortelling om forbudt kjærlighet, drømmer og usynlige tråder som binder oss sammen. I forkant av forestillingen serveres det vafler og kaffe/te.

Elva under elva

Elva under elva tar for seg Marianne Jørgensens slektshistorie knyttet til gården Trangsrud på Flisa. Vi får en fortelling om tre generasjoner kvinner. Marianne er opptatt av at vi går i hverandres fotspor, på tvers av generasjoner. Kvinneproblematikken i 1907 har kanskje mange paralleller med hva vi møter i 2017?

Alle er hjertelig velkomne!