Julaftagudstenester – Covid 19 restriksjonar

I Lærdal er det tradisjon med fullsette kyrkjer julafta og vi vil gjerne gje eit godt tilbod denne jula òg.På julafta kjem det vanlegvis omlag 250 eller meir til gudsteneste i Hauge kyrkje, medan vi no berre har plass til 50 personar for å  halde oss til reglene. Det vil no vere mogleg å tinge plass for å unngå å bli avvist når ein kjem.

Julaftagudstenester – Covid 19 restriksjonar

Tradisjon tru vert det gudsteneste i Borgund kyrkje kl. 14.00, Hauge kyrkje kl. 16.00 og i tillegg set vi opp ei ekstra gudsteneste i Hauge kyrkje kl. 12.00

For å unngå å avvise nokon ved døra julafta har vi bestemt oss for å ta i mot førehandsreservasjon ved at dykk tingar plass med å sende e-post til ellen.veum@laerdal.kommune.no.  Skriv kva kyrkje og klokkeslett de ynskjer å tinge plass og namnet til dei som kjem. Vi er pliktige til å føre namnelister med tanke på eventuell smittesporing, desse listene vert sletta etter 10 dagar. (Dei som ikkje har e-post kan ringe 40 43 69 71 for å tinge plass).

Det vert òg gudsteneste i Tønjum kyrkje 1. juledag kl. 13.00, her treng dykk ikkje tinge plass då det vanlegvis er god plass til alle denne dagen.

Med ynskje om ei fredfull og god jul frå oss på kyrkjekontoret.