Julaftagudstenester – Covid 19 restriksjonar

I Lærdal er det tradisjon med fullsette kyrkjer julafta, men i år har vi berre lov til å ta mot 50 personar for å halde oss til reglane. Vi vil gjerne gje eit godt tilbod denne jula òg. Vi har sett opp ei ekstra gudsteneste i Hauge kyrkje og det er mogleg å bestille plass.

Julaftagudstenester – Covid 19 restriksjonar

Tradisjon tru vert det gudsteneste i Borgund kyrkje kl. 14.00Hauge kyrkje kl. 16.00 og i tillegg set vi opp ei ekstra gudsteneste i Hauge kyrkje kl. 12.30

For å unngå å avvise nokon ved døra har vi bestemt oss for å ta i mot førehandsreservasjon ved at dykk kan bestille plass med å sende e-post til ellen.veum@laerdal.kommune.no.  Skriv kva kyrkje og klokkeslett de ynskjer å bestille plass og namn og telefonnr til dei som kjem. (Dei som ikkje har e-post kan ringe 40 43 69 71 for å bestille plass).

Det vert òg gudsteneste i Tønjum kyrkje 1. juledag kl. 13.00. Her er det og mogleg å bestille plass.

Vi er pliktige til å føre namnelister med tanke på eventuell smittesporing, desse listene vert sletta etter 14 dagar. Nytt i år vil òg vere at det blir sett av benk med nr. til dei som kjem.

Vi ynskjer dykk velkommen til stemnigsfulle julegudstenester. Og ynskjer dykk alle ei fredfull og god Jul.