Lunsjkonsert

Det arrangeres lunsjkonsert 18. april kl 12:00 i Alstahaug kirke.

Lunsjkonsert
Sigrid Brennhaug besøker Alstahaug kirke tirsdag 18. april.
Brennhaug har vært på den nasjonale musikkscenen lenge. Hun er blant annet kjent for sitt mangeårige samarbeid med den svenske viselegenden Marie Bergman og med souljazzbandet The Real thing. Hun er også kjent for å bevege seg i ulike sjangerlandskap.
I 2020 kom hun ut med sin første soloplate «Daga æ vil huske» til glimrende kritikker. Sigrid har en sjelden tilstedeværelse, nærhet og formidlingsevne. Og med nordnorske viser, soul og evergreens i vakre omgivelser på Alstahaug lover vi våre gjester en sjelfull opplevelse.
Piano: Guro Bræck
Petter Dass-museet og Margrethes kafé holder åpent.
Billett kr 100,- i kirkedøra vipps/kontant