Lunsjkonsert.

Tirsdag 25. april i Alstahaug kirke kl 12:00

Lunsjkonsert.
Jill Larsdotter er artist og vokalcoach, opprinnelig fra Kalmar i Sør-Sverige. Hun har opptrådt på mange scener, blant andre showkonseptet Wallmans Salonger i Stockholm. Gjennom sin karriere har hun samarbeidet med flere profilerte artister, blant andre Robyn, Lisa Nilsson, Oscar Danielsson, Ole Paus og Unni Wilhelmsen. De siste 10 årene har hun holdt velbesøkte turneer og konserter rundt på Helgeland, og gjennom Wilja Musikk har hun undervist i sang og stemmebruk i en årrekke. 25. april kommer hun til Alstahaug kirke med sitt program "Livet og Kjærligheten" hvor hun presenterer kjente visepop-klassikere i tillegg til perler fra den svenske sangskatten.
Piano: Guro Bræck

Velkommen til konsert!

Petter Dass-museet og Margrethes kafé holder åpent.

Billett kr 100,- i kirkedøra vipps/kontant