Sesonghjelp ønskes

LEIRFJORD OG ALSTAHAUG KIRKELIGE FELLESRÅD HAR LEDIG STILLING  SOM SESONGHJELP PÅ VÅRE GRAVPLASSER.

Sesonghjelp ønskes

Sesonghjelp vil i hovedsak få ansvar for klipping og vedlikehold av gravplassene, men også andre oppgaver som f.eks. maling må påregnes.
Du er glad i å arbeide ute, er serviceinnstilt og ansvarsfull.

Sesonghjelp ønskes i perioden ca. 19. juni til ca. 18. august 2023 (det kan søkes om å jobbe i deler av denne perioden).

Det er ønskelig at søker har førerkort klasse B, men alle søkere over 16 år vil bli vurdert..

Nærmere opplysninger om stillingen kan rettes til: Konsulent Atle E. Nilsen tlf. 75 07 57 20
mob. 905 32206.
Søknad sendes til: post.kirke@alstahaug.kommune.no