Prosess for implementering av Kirkepartner IKT plattform i LKF høst 2016

FASE II:  MIGRERING TIL KIRKEPARTNER IKT PLATTFORM

  1. Mars, april, mai –dialogmøter mellom KP og LKF
  2. 07. juni 16      LKF vedtok å ta i bruk KP IKT plattform
  3. 23. juni 16      Møte med KP, Lier og Hurum IKT og kirkevergen om praktisk migrering
  4. 30. juni 16      Brev ut til alle ansatte om hva som skal skje og hvordan overgangen skal skje,
  5. 25. aug. 16     Opplæring av superbrukere på Plattformen (Ole Johan Stokstad,
                             Lisbeth Fjellheim Lislelid, Joar Flatland, Rune Kleven, Ellen Marsøe) 3 t
  6. 30. aug. 16      Kirkepartner v/ Harald Magnussøn kommer på storstabsmøtet og forteller om
                              det som kommer og skal igangsettes 22. September 2016
  7. 14. sept. 16     Seminar om endringsprosesser, sett i lys av nytt IKT system v/ Tore Byfuglien
  8. 22. sept. 16     kl 15:00 – Konfigureres maskinvaren
  9. 23. sept. 16     kl. 08:00 Vi jobber på ny plattform!
10. 28. sept. 16   Opplæring til alle ansatte som har behov for det.
                            KP tar med Bærbare pc’er. Dagen deles i to: 3t +3t
                            Opplæring av Admin. Brukere (Rune, Ellen og kirkevergen)
11. 12. okt. 16     Seminar med fokus på arbeidsmiljø og kultur i LKF, dag 2. v/ Tore
                            Byfuglien. Hvordan påvirker nytt digitalt verktøy vår hverdag?
12. 25. okt.16      Mulighet for mer opplæring for de som har behov.


FASE III:   ARKIV

13. 02. nov. 16    DEL 1. Kl. 08:30 – 13:00 herav 30 min. pause. (4 timer)
                           Opplæring arkiv 10 personer: elektronisk arkivering og dokumentproduksjon.
                            Forberedelser.
                              I.    Opplæringsmateriell ligger klart på intranettet.
                            (Kirkebakken→ arbeidsstøtte →kurs materiell →publik 360.
                            Fint om alle skriver det ut i farger. Skal bruke det i etterkant.
                            Hvem kan tenke seg å være superbruker?
                           (Eks. Flytte saker dersom kommet dobbelt opp).
                            II.     Rydde i mapper og i Outlook
                            III. Arbeidsmøter – Eva Shafferer kommer innom hver 14. dag.
14. 23.nov. 16     Eva Schafferer kommer og presenterer arkivløsningen på
                            Fellesrådsmøte. Avsatt tid ca. 20 min. (Hun kommer kl. 20:30).
                            Forteller om hva som skal skje og veien videre. Godt forberedt.
15. 10. Jan. 17     DEL 1. Oppfriskning av elektronisk arkivering på nytt. (08:30 – 13:00)
16. 11.Jan. 17      DEL 2. For rådsmedlemmer, prester og administrasjon. Kl.09- 15:30 (6)
                            To stykker fra vært MR+ FR leder+ hans Vara (10 personer)

                                                                                                                       2016.06.29  MS

Kontaktinformasjon for Lier kirkelige fellesråd

Besøksadresse:

Frogner menighetshus

Klokkersvingen 1
3403  Lier

Telefon:       409 24 950  (ikke sms)

Telefontid:   Man-Fre 09.00 - 14.30
Besøkstid:   Man-Fre 09.00 - 14.30

E-post:        lier@kirken.no

 

 

Bankgiro:  7874 05 88086

Org.nr:      976 990 293

Beklager, men vi kan ikke finne din posisjon pga instillingene i nettleseren din. Du må tillate autolokasjon for å kunne benytte denne funksjonaliteten:

Se instruksjoner for din nettlester under:

Internet explorer

Internet options / Privacy / Location / klikk på "Clear sites"

Chrome

Settings / Advanced / Priacy and security / Content settings / Location -> Fjern "kirken.no" fra blokkert-lista

Firefox

Options / søk etter "location" / settings / Fjern "Kirken.no" fra blokkert

Safari

Settings for this website / Location -> "Allow"