Kyrkjeklokker for fred

På søndag vil klokka i Meland kyrkje ringe i femten minutt som ei solidaritesterklæring med dei som lir i Syria og Irak.

Kyrkjeklokker for fred

Kyrkjer over heile Norge vil på søndag ta del i den internasjonale aksjonen #BellsForAleppo. Aksjonen starta i finske kyrkjer for ei veke sidan, der fleire kyrkjer ringte med klokkene for ofra i Aleppo. Aksjonen har spreidd seg til heile verda, og hundrevis av kyrkjer i fire kontinent er no med. Vi vil også bruke gudstenesta til å be for folk i Syria og Irak.

Ringinga skjer same dag som TV-aksjonen går av stabelen. I år samlar ein inn pengar til Raude Kross, og ringinga vil også understreke det svært viktige arbeidet Raude Kross driv i den situasjonen vi er i no.

Kontaktinformasjon for Meland kyrkjelyd

Kontoradresse: