Konfirmantene reiser på leir

10.-12. februar reiser konfirmantene i Os på konfirmantleir sammen med konfirmantene fra Tolga. Her er det mange gode opplevelser i vente, og en anledning til å bli bedre kjent med hverandre, med nye venner og med det de lærer om i konfirmanttida.

Bildet er fra en tidligere konfirmantleir

Konfirmantleiren foregår på Tron ungdomssenter, omtrent en mil sør for Tynset - retning Rendalen. I løpet av disse dagene skal konfirmantene lære mer om kristen tro, bli kjent med Kirkens nødhjelps arbeid, ha sang og musikk, kose seg med leker og aktiviteter, og lage gudstjeneste sammen.

På søndagen inviteres foreldre/familie og alle andre til gudstjeneste på Tron ungdomssenter kl 12.00. Da er det konfirmantene som har laget i stand gudstjenesten, så alle som liker gudstjenster med ungdommelig preg har noe å glede seg til.

Etter gudstjenesten er det kirkekaffe og romsjekk, før hjemturen.