Sportsgudstjeneste og råkjøring 6. mars

Mange tok turen til Høsenfjellhytta søndag 6. mars 2022!

Sportsgudstjeneste og råkjøring 6. mars

Ruskvær hindra ikke bortimot 30 osinger å ta turen til Høsenfjellhytta på sportsgudstjeneste. Os Røde Kors stilte med scooter til disposisjon til de som trenger skyss opp, samt frakting av piano til organisten. Stig prest kobla bibeltekstene til krigen som opptar oss, samtidig tok vi i tillegg til salmene, også en bevegelsessang til ære for alle ungene som var tilstede. Etterpå kunne vi kjøpe oss noe godt i kaféen, og til slutt kunne den som ville bli med på råkjøring ned til Holmgarden. Dette var det Høsenfjellhytta som sto for, og de som ikke råkjørte, stilte opp som heia-gjeng. Nede ved Holm-garden var det også noen som hadde kommet for å heie. Fine premier vanka på alle deltakerne!

Her er noen bilder. Klikk på dem for å få dem større.