Sportsgudstjeneste og råkjøring på Høsenfjellhytta 6. mars.

Søndag 6. mars blir det både gudstjeneste kl 12 og råkjøring for den som vil, ned igjen til Holm-garden. Høsenfjellhytta arrangerer råkjøringa, med fartsmåling!

Sportsgudstjeneste og råkjøring på Høsenfjellhytta 6. mars.

Hvis du trenger scooterskyss, møter du bare opp ved parkeringa til Høsenfjellhytta (kjøre opp veien vis-à-vis Høistad) kl 11.00. Os Røde Kors sørger for det. Ellers er det gode løyper oppover til hytta og videre for den som vil gå lengre.

Etter gudstjenesta er det salg av kake og vafler, og Høsenfjellhytta arrangerer altså råkjøring ned til Holm-garden.

Velkommen!

(Bildet er fra 2019.)