Teikn di regnboge for håp

Fleire stader i verda lagar barn og unge regnbogeteikningar for håp no i desse koronatider. Kyrkja i Jølster ynskjer å utfordre deg som er barn eller ungdom i Jølster til å lage di eiga regnbogeteikning.

Teikn di regnboge for håp

Teikninga kan du levere enten i postkassa ved Vassenden kyrkjesenter, eller i postkassa til Silje prest ved Ålhus prestegard (postkassa ser ut som ei kvit kyrkje) eller i postkassa til Carsten prest på Kjøsnesstranda.

Av teikningane som blir levert vil vi i kyrkja lage ein regnbogevegg som eit teikn på håp. Denne veggen kan bli brukt på ulike gudstenester og arrangement seinare. Vi kjem også til legge ut bilete av regnbogeveggen på nettet no i påska. Alle som leverer teikning vil vere med i trekning om å vinne eit påskeegg fullt av godteri.

Frist for innlevering av teikning: Onsdag i påskeveka (8. april)
(PS. Om det er vanskeleg for deg å få levert teikninga fysisk, kan det vere mogeleg at du tar eit bilete av teikninga og sender til silje.sorebo@sunnfjordkyrkja.no)

Håpstankar og venlege helsingar frå kyrkja i Jølster, ved Carsten prest og Silje prest