20 års jubileum Vassenden kyrkjesenter

Vassenden kyrkjesenter markerar 20 års jubileum denne hausten, med fleire arrangement. -Vigsla 22.09.2002 - Sjå under.

Vassenden kyrkjesenter

Vi feirar med nokre arrangement.

11.september kl.19:00
Hans Nilsen Hauge,dramatisering ved Svein Kvamsdal

22.september, kl. 19:00
Vigslinga 2002 - video av vigslinga, og songkveld.Vi syng med salmar og songar frå vigslinga.

2.oktober  kl.14:00
Familiegudsteneste

oppslag Vassenden-fil.JPG

Vi feirar 20-års dagen med mimre-kveld frå vigslinga 22.09.2002
Vi følgjer visklingsgudstenesta minutt for minutt p video og deltek aktivt i samlesongen.
Jubileumgåve Vipps #554626
Kveldsmat - Velkommen