Velkomen i kyrkja i jula

Velkomen til kyrkja i jula! Også i år er det påmelding til Julaftan gudstenester i Jølster.

Velkomen i kyrkja i jula

Helgheim kyrkje kl.13.30 -påmeldingslink
Helgheim kyrkje kl.14:15 -påmeldingslink
Vassenden kyrkjesenter kl.15.30 - påmeldingslink
Vassenden kyrkjesenter kl.16.15 -påmeldingslink
Frist for påmelding er veslejulaftan kl.12.00 -Totalt antal plassar:
50 på kvar gudsteneste.

Påmelding elektronisk til desse linkane eller telefon til
kyrkjekontoret 57828180.

Juledag-Høgtidsgudsteneste med dåp kl.12:00 Ålhus kyrkje
- ikkje påmelding
Midntattsgudsteneste kl.23:15 Ålhus kyrkje
- ikkje påmelding

FHI sine retningslinjer gjeld.
Når du kjem inn i kyrkja vil du få tilvist ein fast plass å sitje.
Dei som er i same husstand kan sitje i lag.
Dersom det ikkje går å halde minst 1 meter avstand i alle retningar, er det påbudt å ha på munnbind under heile arrangementet. Kravet til 1 meter avstand gjeld ikkje mellom personar i same husstand. Barn under 12 år treng ikkje ha munnbind. For å få plass til flest mogleg vil vi i nokre av kyrkjene bruke alle benkene. Sjølv med eit «ledig sete» mellom hushaldningane, så blir det ikkje 1 meter avstand, og munnbindet må vere på. Uavhengig av kor romsleg kyrkjerommet er, så må alle bruke munnbind når ein kjem og får tilvist plass, og når ein forlet kyrkja. Det er vanskeleg å konsekvent sikre minst 1 meter avstand.